Hatice_aslankan sorduğunuz halde nasıl söylemezler ya öyle şey mi olur? Bizim her kontrolde doktorumuzun ilk baktığı ve söylediği şey, hatta bakalım bebiş kaç kilo olmuş diye alıyor beni ultrasona. Tabii ki sağlıklı olunca kilosu önemli değil ama insan merak ediyor ve doktorlar da takip ediyor bunu, bizim kilo alışımız gayet iyi ve düzenliyken çok stresli olduğum bir dönemde düzgün beslenemedim ve kilo alımı bayağı yavaşladı, doktor uyardı mesela beni sağlığı yerinde ama gayet düzenli kilo alan bir bebekti beslenmene dikkat et diye. İnsan bilmek ister tabi.