miraninannesi_ Arkadaşlar sabah uyandığımdan beri başım ağrıyor ensem uğuştu artık parol içtim hala geçmiyor yemek yedim herşeyi yaptım ne yapabilirim yardım edin ya ayağı kalkınca kalbimi beynimde hissediyorum
pembiktavsan miraninannesi_ tansiyonunuz çıkmış olabilir bir kere benim de böyle olmuştu parol içtiğim halde geçmemişti meğer tansiyonum yükselmiş
Mucizebeklerkennn Tansiyondandir büyük ihtimalle yüksektir. Bı baktırın ona göre önleminizi alın. Benimde böyle baslamisti
miraninannesi_ pembiktavsan evde tansiyon aleti yok bakamadım ki daha yeni yeni azaldı uyuyunca geçer inşallah
pembiktavsan miraninannesi_ insallah..🙏 eğer geçmezse biraz limonlu su için tansiyonu düşürür rahatlarsınız, geçmiş olsun 🙏