Kucuk_melegim Teyzeler sızın bebişinizin kilosu kaçtı bu haftalarda 🌸 nasil gidiyor hazırlıklar tamam mii
ikiprensesannesi06 Kucuk_melegim Bizde bugün 30 haftalık olduk 🤗🤣 En son 28 haftalıkken gitmiştim kilosu 1.100 grm di önümüzdeki pazartesi gidicem görmeye oglusumu🤲 Hazırlıklarda Biraz eksiğimiz var onlarıda hafta sonu almayı düşünüyorum biborunu emziği vs vs
Ayseelaa Kucuk_melegim 1800 gram olmuş ama gebelik şekerim var 2 hafta önde gidiyor ve 38+5 te alırım diyor açıkçası o güne kadar çok kilo almış olmaz mı bilemedim ama ciğer gelişimi daha geç oluyormuş gebelik şekeri olan anneler de
Kucuk_melegim Ayseelaa valla bilmiyorum canim benm gebelik şekerim yok tam haftasında gidiyor bizde biraz tontiş olucaz galiba
Aselceyda123 Ayseelaa benim de 30+3 de 1700 Dü doktor önden gidiyor demedi gayet normal hatasıyla uyumlu dedi size neden önden gidiyo dediki doktor benimki de mi önden gidiyor acaba
Svmprl Kucuk_melegim sağlıcakla alalım kucaklarimiza 🙏🤗çok az kalmış gibi hissediyorum sanki haftalar çok çabuk bitiyor 😂 sizdede öylemi yoksa bir banamı öyle geliyo
Kucuk_melegim ikiprensesannesi06 bizde çoğu şeyi aldik banyo seti puseti yatak döşeği kaldi onlari almam lazm elbiselerini daha yikatmadim ona başlıcam
Ayseelaa Ben de bugün 30+3 um ama benim suyum da sınırda 2 hafta önde görünüyor 200 gram fazla dedi belki de sizin suyunuz haftamız uyumlu dur ama bebiş iri dir siz ya da eşiniz uzun boylu yapılı ise genetik te olabilir iri bebek
Aselceyda123 Ayseelaa evet canım baba 1.85 anne 1.70 genetik olabilir sağlıcakla alalım inşallah yavrularımızı kucağımıza zahmetini çekmesi çok zor çatı ağrılarım var 32+3 olduk sezeryan daha 6 haftam var rabbim herkesin yardımcısı olsun inşallah
Kucuk_melegim Svmprl aynen banada öyle geliyor ama gerçekten fazla birsey kalmadi bitti nerdeyse hayirlisiyla alalim inşallah 🤲❤️
ikiprensesannesi06 Kucuk_melegim Bı iki haftaya hazır olur ozmaan tamamen hazırlıklar 🤗 Ben birazını yıkadım hastane çıkışı ve 4 takım battaniyeleri kaldı onlarıda en sona bırakıyorum nasip bakalım ♥️