Emine_pektas01 İyi akşamlar kızlar 8+5 haftalık hamıleyim ve yarın uçakla yolculuk yapmayı düşünüyorum ailemin yanına gidecem sizde uçak seyahati yaptınız mı acaba
en_guzel_emanetlerim Emine_pektas01 benim doktorum 12.inci haftaya kadar uygun görmemişti tabi bu benim durumumdan dolayı da olabilir bilmiyorum ama riskli olur 12.inci haftadan sonra uçağa binebilirsin demişti bende 14 haftalikken gittim
Ozkanzynp Emine_pektas01 Emine_pektas01 9 haftalıkken iki kez uçak seyehati yaptım Çok şükür bir şey olmadı ama mutlaka doktorunuza danışın Uygun görürse sıkıntı olmaz inşallah
Emine_pektas01 en_guzel_emanetlerim Allah’ın izniyle birsey olmaz dıyoruz normalde bazıları yolculuk yapıyor da bakalım hakkımızda hayırlsı olsun inşallah