yasemin1622 Ay canım aynısı başıma geldi bugün. Daha doğrusu doktor bir şey demedi. Ben sordum ki dakikada kez atıyor. O da dedi ki “ şu an tam olması gerektiği kadar değil ama daha erken.” Dedi. Ama ben de tedirgin oldum. Bu rada sat’a göre 7+0, ultrasona göre 6+4 çıktı. Senin doktorun ne dedi canım şu an normal miymiş