Bende 4 gün aynı şeylerden hastanede yattım erken doğum şüphesi ile ilaç ve iğne verdi 25 haftalık benimde şuan belim aşırı ağrıyor hâlâ kasıklarım da aynı şekilde geçmedi bebek iyi gayet modelini yüksek tut ben çok üzüldüm ağladım ve sürekli ayakta kaldım ondan da oldu sanırım doktor dinlen diyor sürekli