Bia Arkadaşlar merhaba, bir kaç yerde kese şekline göre cinsiyet tahmini olduğunu okudum, Fasulye gibiyse erkek Yuvarlak ise kız yazıyor. Sizlerin arasında bebeğinin cinsiyeti belli olan var mı, ultrason görüntülerinizde kese nasıldı? Biz bugün kontrole gittik, 9+3 olmuşuz, ultrasonda kese fasulye şeklinde
Ezgi14 Bia benm yuvarlak degildi fasulye gibiydi ama kizim olacak. Kese sekliyle karin sekliyle asermeyle yuzun guzellesmesi veya lekelenmesiyle babadan gelen spermin x veya y olmasinin hicbir alakasi olmadigi icin bunlarin hepsi hurafe👋
Kadze Bia eskilerde fasulyeyse kız diyor. Arkdsmınki fssulye gibiydi kızı oldu bnm yuvarlaktı bnmde kız hıc ınanmıyorum bunlara ben
Edayslm Devran aaa öylemi diyosun benim kesede yuvarlak canım 8 haftalık suan simdiden kız moduna girdim yuvarlak kız diye diye 😂😂😂
Melekturkann Banada şey yaptılar,bıcağın üstüne oturunca makasın üstüne oturunca diye😳🤣 ben bıçağa oturdum erkek olacakmış denenmiş kişilerde de olmuş olan birşey bu🤣 asıl bunlar hurafenin hurafesi,rabbim hangi evladı hayırlı verecekse bana ve biz annişlere rabbim onu nasip etsin🙏🏻 bu belli ya kız yada erkek olacak öncelikle sağlıklı ve hayırlı evlat olsun eli ayağı düzgün,yoksa bu cinsiyet işine bakarsak az önce blogta okudum. 30 haftalık kız diye beklediler erkek çıktı herşey rabbimin işi bekleyin görün. Evet hepimizde bir heyecan hep birşeylerden bir yere varmak var ama en iyisi sabrederek beklemek☺️👼🏻🙏🏻
oznursrm Hepsi ama hepsi hurage canım.Kesem fasülye gıbıydı .Ayrıca yüzümde hiç leke sivilce yok parladı resmen herkes oglu gelıyor ıyıce guzellestı dedıler.Sonuc kızım gelıyor.İnanamayın böyle şeylere ☺️