İlk girdiğimde 1074 te görünmedi doktor bir haftaya kadar değerin 1700 veya 1800 olursa görünür dedi şimdi herşey için boş gebelik diyorlar o yüzden korktum açıkçası beta hcg normalim değilmi onuda bilmiyorum 2 günde bir 2 katına çıkması gerekiyor dedi