-minikkelebegim- biberon emziği 03 ay 06 6 12 diye 0 1 2 3 numara diye gidiyor ama ben yenidogan başını 6 aya kadar kullandım biberon bırakmasına kadarda 2yi kullandım şakır şakır gelmiyor diye emmeyi de bırakmadı ve akıtmıyor suluk olarakta kullandım 🤣Ben parasını sonuna kadar hakkettirdim o biberonların şimdi 3. Hamileyim kızıma yenisini aldım artık