Tuccceee Kızlar 13 haftalık hamileliyüm sabahtan beri sol kasığımda ağrı var batma gibi normal mi belimde uzun zamandır ağrıyo
Zeynep_61_70 Tuccceee çok normal canım benim brn hala çekiyorum düşün kaç kere de gittim o batma ağrı yüzünden gayrt normal bebek rahim büyüyor ondan dolayi annesi korkma bu hafdalar da gayrt normal bir durum için rahat olsun 🥰❤️
yagmur089 Tuccceee bel agrimasi norml cnm ama kasik agrin cok fazla ise gorun drrim bide girip cikiyorsa korkma bnce norml
yagmur089 Tuccceee gaz sancisida olabilir canim oda kasiklarina vuruyorda olabilir ben kasik sancisi yasadim ama benimki gaz dendi o yuzdn normal canim ama hic gecmezse bi doktra gozuk derim