Zeynepzeynepm 10 haftalık hamileyim çok şükür , karnınız hafiften büyüdümü ? Ve ne hissediyorsunuz kendinizi hamile gibi hissediyormusunuz ? Ben karnım büyüsün istiyorum böyle pek idrak edemiyorum “bulantılarım” dışında 🥺
Dilaraanl Zeynepzeynepm karnım büyümedi bence şiş gibiyim daha çok ama biraz sertleşti mi bilmiyorum ya😂 ben de 10 haftalığım bulantı kusma fln yok hiç olmadı bende cok sükür iyi geçiyor. Haftaya cuma ikili tarama testine gircez bakalım. Sende nasıl ilerliyor canım😌
kbra19 Zeynepzeynepm 9+1 günlüğüz birgün iyiysem diğer gün kötüyüm mide yanmam oluyor mide bulantım oluyor. Göbeğim daha çıkmadı zayıf olduğum için ben bazen sağ tarafta birşeyler hissediyorum dokunarak ama 😊zaten 3. Gebeliğim
yesillimonn Zeynepzeynepm 12 haftaligim karnimda büyüme yok henuz kendimi hamile gibi hissetmiyorum nedense 😀
Daisy0000 Dilaraanl 9+3 üm,açken midem bulanıyor o yüzden devamlı bişeyler yiyorum şimdiden 2 kg almışım :( Karnım sabahları düz ama akşama doğru mide doldukça biraz ayva göbek görüntüsü oluyor😬
Zeynepzeynepm Dilaraanl bende kusmalar falan var , sol tarafımda şişlik var orda sanırım bebek :) bende haftaya gidicem ikili tarama testine ayda bir kere kontrole gitmek zor geliyor zaman hiç geçmiyor
denizarenmom Dilaraanl evet sukur🙏 gecen cumaya kadar erkek biliyorduk detayli ultrasonda kiz oldugunu ogrendik😂
Dilaraanl denizarenmom aaaa sürprize bak😂 hamileliği rahat geçenlerin erkek bebeği olur diyolar da o yüzden sordum canımm😌 sağlıkla gelsin inşallahhhh 😍😍😍
3kuzuAnnesiyim Dilaraanl 8+2 uim hiç bir sorunum yok maşallah hade bakalım inşallah dediğin gibidir erkektir: D
denizarenmom Dilaraanl ikiliyi yaptirdim bir sorun cikmadi ucluyude yaptirdim ondada sukur bir sey yok🙏
Dilaraanl Zeynepzeynepm yaa bende o şişkinliği hissediyorum solda oluyo benimkidee o kadwr güzel bisey ki ya🥰