cevaplarsanız çok sevinirim şuan sorumu ben 6+2 kontrole gittim görünmedi beta bakıldı 393 çıktı 2 gün sonra kan verdim 1725 oldu ama ultrasonla bakmadi sorum şu ben hamileligimi şuan 6+5 olarak mı hesaplayacagim nete göre benim değerim 2 3 haftalık hamilelik görünüyor