YagmurAnnesi Ahsn17 kızımı 13+5 5 de öğrendim. Oğlumda da ben netleşsin diye randevuyu erteledim 14-15 haftalarda gittim. İkisinde de yanılmadı. Ama hep cinsiyet için gittiğim randevudan yarım saat önce çikolatalı gofret ve vişne suyu içtim hareketlendiriyor 😍
Ahsn17 elvinimmm biz de doktor net bir şey söyleyemedi . Çıkıntı var büyük duruyor ama duruş olarak kıza da benzetiyorum dedi 🫠
Ahsn17 YagmurAnnesi ayy ne güzel ben de bir sonrakine gofret ve vişne suyunu denemeliyim 🥰🥰 peki kızınızı gördüğünde çıkıntı var mıydı açıya göre mi söyledi yoksa hiç çıkıntı yok muydu hatırlıyor musunuz🙈
Bebeto1 Benim doktorumda tahmin yapıyor ama kesin değil yanilabilirim diyo sizedemi öyle dedi @Ahsn17
Ahsn17 Bebeto1 evet evet normalde herkes 12 . Haftadan sonra belli olur diyorlar bizim belli olamadı 😞
YagmurAnnesi Ahsn17 çok iyi hatırlıyorum bacak arasını bende ekrandan görmüştüm daha doktor söylemeden ben kız olduğunu anlamıştım. Çünkü bacak arası dümdüzdü🫢🙈
Mucizem33 11 haftalıkken tahmin etti erkek gibi defi . Tekrar 14 haftalıkken gittiğimde erkek dedi ve organını gösterdi rabbim sağlıkla kucgimiza almayı nasip etsin
Ahsn17 YagmurAnnesi ayyy ya ne güzel maşallah 🌸🌸 biz de doktor kız gibi duruyor ama çıkıntısı var demişti 2 hafta önce bugun de çıkıntı vardı ama net söyleyemedi 😞
YagmurAnnesi Ahsn17 bir dahakine meyvesuyu çikolatayı dene canım . Çevremde kim denediyse net gösteriyor maşallah 😍