Meryemiss ya evet hastane fiyatı yüksek kalıyor biraz 15 bin istiyor suan oda zam gelmezse askeri ücrete endeksli artış oluyormuş güya Kolan iyi hoş temiz oraya göre uygun ama orda da doktor içime vi türlü sinmedi Altay bey soğukkanlı hep olumlu birisi safa hastanesi baktım odalar iki kişilik köhne Avicenna öyle uygun olarak onun dışında heryer 20 bin üstü istiyor artık son düzlüğe geldik şu saatten sonra da değiştirmeyeyim diyorum ama ne bilim