Kızlar 25 haftalık hamileyim 3 gün hastanede yattım biraz da kanama olmuştu ama bel ağrım ve karnımın alt kısmındaki ağrı hiç gitmiyor doktor ayakta kalma dedi ama mecbur ev işi yemek falan kalıyorum hani bu aylarda normal mi bide bebeğim bı gün çok hareketli 3_4 gün hareket yok