mysweetbabyy Kizlar cok fazla fitil kullandım hala da kullanıyorum korkuyorum da bebeğe zararı olcak diye ama kullanmayıncada bebeğe zararı olur diye korkuyorum surekli bu enfeksiyon yuzunden fitil kullanan var mı
babymom_8 mysweetbabyy Seninle aynı durumdayım sürekli enfeksiyon mantar fitillerde azaltıyor geçirmiyor sonra olanda tekrar artıyor 😐😐😐
elvinimmm mysweetbabyy bende ic tarafta beyaz puturler oldu buyumesinden korktum bide sut kesiği akintim vardi zalain fitili ve kremi kullandin 2 günde düzeltti
babymom_8 mysweetbabyy Aynen öyle fitil değişiyor mantar aynısı gibi devam ediyor Bi taneside mi faydalı olmaz 😏😏
Lazbird İlaç ne kullanıyorsunuz? Benimde akıntım var birkaç gündür aşırı kaşık ağırlarım olmaya başladı. Doktoruma danıştım Gyno-lomexin kullan dedi. Sizde akıntı dışında nasıl belirtiler vardı?