Efem0619 Kızlar selamlar sincan koru hastanesine gidip şuan memnun kaldıgınız kadın doğum doktoru önerebileceğiniz doktor varmıdır
elf_06 Merhaba 3.5 ay önce orada sezeryan oldum doktorum levent beydi gerçekten çok memnun kaldım ben