-zeynepatci 17+4. Haftadayım cumartesi günü kahverengi leke gelmeye başladı ve devam etti. Alttan muayyene de ve ultrasyonda herhangi bir sıkıntı yoktu ama hala az da olsa bu lekeler gelmeye devam ediyor bilgisi olan var mıdır ?
Sureyya1 -zeynepatci onceden hic olmusmuydu. Birde esinizle birliktelik falan yasadiysaniz yada kendinizi cok yorduysaniz ondanda olabilir dinlenin
sedamom00 -zeynepatci bnce bu normal değil siz bol bol dinlenin yormayın ve ilişkiye ara verin keşke doktorun her ihtimale karşı progestan verseydi zararı değil faydası olur 3 gün birde geliyor
Deletedmom_21 -zeynepatci Doktor sorun yok dedi ise dinlenin, ilişkiye girmeyin, ev işi yapmayın sadece ve sadece uzanın.
-zeynepatci Sureyya1 kısa zamanda da oldu ama devam etmedi evet doktor da birliktelikten dolayı olduğunu bellirtti ama 3 gündür devam etmesi normal mi?
Sureyya1 -zeynepatci herkesin vucudu farkli tepki veriyor. Sizinkide boyle olabilir dinlenin birliktelikten kacinin
-zeynepatci Hiçbir şey yazmadı dinlenin sadece ve ara verin dedi devam ettiği için çok tedirginim ama sedamom00
sedamom00 -zeynepatci progestan filan vermedi mi hiç valla benim de lekelenmem gelmişti hemen doktorum her ihtimale karşı düşük tehlikesi olmadığı halde progestan yazdı kullandım
sedamom00 -zeynepatci bu leke sonuçta hafife alınacak birsey değil ki siz yinede bol bol dinlenin ilişkiye ara verin güzelce beslenene dikkat et