zdemKln Busebodurpamuk Şuan 6 aylık hamileyim 6. Haftadan beri kullanıyorum. Aynı zamanda haftada birde iğnesini yaptırıyorum.Bence ihmal etme mutlaka kullan.
BuseBasderici Busebodurpamuk kanamanız varsa neden kullanmıyorsunuz?? Düşük tehlikeniz olabilir. Doktordan iyi mi bileceksiniz??
Kubdenya Busebodurpamuk 32. Haftadayım bende yutarak kullanıyorum tedbir amaçlı daha çok yeni hem bebeğin kullan derim neler kullanmadik