momlife10 açıkçası ben hiç hamilelik belirtisi yaşamadım ne bulantı ne bişey. Hatta spor salonuna gidiyordum 2 hafta boyunca spora gittim eliptik yapıp durdum 2 kiloda verdim hatta.voleybol bile oynadım hiç belirtim yoktu. Bir önceki ay adetim gecikmişti hatta 10gün sonra kanamam geldi düşük oldugunu düşünüyorum. Bir önceki ay geciktiğim için yine gecikiyor gibi düşündüm 1 hafta sonra erken gebelik testinde öğrendim.