Yesraan Allah korusun tiroidi olupta bebeği sağlıklı doğan varmı? Bir kaç birşey duydumda Allah esirgesin zeka geriliği filan 🤲🤲😔
MMelissaaa- Yesraan gebelikte tsh değerim Yüksek çıktı ilaçla dengeliyoruz. İlaç kullanıldığı dengellendiği takdirde bir sorun olmaz canım
Meryemiss Yesraan benim sınırdaymış doktorum yinede kullanmam için ilaç verdi aynen dediğiniz gibi zeka geriliği yaşanmasın diye
Halime90 Yesraan iki gebelkde de yaşadım . İlaç kullandığnz sürece hiç bir şey olmuyor . Kullanmadığınız taktirde zararı oluyor . O vıdyolara yazılara bakmayın.
Sureyya1 Yesraan Yesraan tsh yuksek heralde ama ilaci var kullanirsaniz normal degerine doner korkmayin
nadrun Benim TSH düşük ,doktorum TSH düşüklüğü bebek için iyi diyor 😂 artık bende şaşırdım seni yorar ama.bebek için iyi dedi , yüksek olursa kork dedi o yüzden ilaçta vermedi
Papatya- nadrun değeriniz kaçtı acaba benim de 0.07 ye düşmüş ama ilaç falan yazmadı gerçekten çok yoruyor ama bebeğe sıkıntı olmaz dedi bana da
Yesraan MMelissaaa- benimde ilk 9 haftamda öğrendim 4.87 di sonra 1.66 .1.22 .1.26 en sonda 0.335 düştü geri 50 döndü ilacım
2022Mom2022 Halime90 benim görümcemdede var kızcaz 2 kez düşük yaptı ama kesin troittenmi bakmadılar fakat ilaçlarını düzenli kullanmasına rağmen bugün yine 4küsürlere yükselmiş ve şimdi 3.ya hamile yeni bu değer kaç olunca bebek riske giriyor acaba bilginiz varmı
Babytwo2 Yesraan benim de bu sefer çok düşmüş dahiliye hiçbir sorun olmaz 0.3 ün altına düşmedikçe aynı doza devam sadeve pazar gümwşri yarısını al dedi . En fazla ne olur diye sordum bebeğin kalp atışını hızlandırır ama o da zaten önxe sende belirti verir dedi. Hala aynı dozu kullanıyorum sadeve pazar günleri azaltacağım bakalım
Sureyya1 Yesraan gayet iyi gebelikte tsh dusujlugune bisey yapmiyolar benimkide dusuk yuksek olmasindan iyiymis
Asli123s Yesraan 0 a düşmesi bebek için iyi ama anne için nekadar zor demi parmaklarım kalkmıyor yerden halsizlikten
Narinsuu Yesraan evet normalde yemekten bı yarım saat önce iciyrdm düşmeyince bu ay sabah sekiz gibi uyanıp içip uyuyrum bir gibi de kahvaltı yapyrm 😔ve aşırı korkuyrum düşmüyor bu
anayimbenanaaa Yesraan ben tok karnına içiyordum doktorum bişey demedi ama bişey olur mu ki yeni başladım sayılır
Yesraan Narinsuu sıkma canını canım benim kaç ayliksin sen düşer inşaallah ya önceden varmiydi tiroid
Merveneg Yesraan benim kayınvalidem ikinci gebeliğinde tiroidi çıkmış ve ilaç kullanmamış bebeğe zararı olabilir diye fırlamış hamilelik boyunca tabi değeri 8. Ayda doğum yapmış ve gayet sağlıklı bir çocuk. Benimde tiroidim çıktı ilaç kullanıyorum hamileliğin başından beri. Endişe etmeyin boşuna
Yesraan Merveneg Allah razı olsun canim içime bir nebzede olsun şu serptin rabbim esigesin inşaallah bebeklerimizi.