Sibelyunusamine Kızlar 37+6 haftalık hamileyim bugun göbek deliğim ve cevresinde acı sancı var böyle bi durumla karsılasanlar varmı ?
YsmnNuh Sibelyunusamine biraz önce bana da oldu bi bilgim yok bende burda durayım da merak ettim. 31+1 oldum bende
Nur-yagmurr Ben 24haftalık hamileyim aynı şikayet bende de var dün doktoruma sordum muayene sırasında bu ağrıların normal olduğunu söyledi göbek deliğinin sağında ve solunda ki kasların genişlemesinden kaynaklanıyormuş ilk gebeliklerde daha çok oluyormuş
Nazlynarly Benim de o haftalarda oldu kızlar nemlendirici krem sürebilirsiniz karın genişlediği için oluyor hatta sonra benim göbek deşiğim morardı hala da öyle