Kızlaarrr ölüyoruuum 36+5 im ama 5 gündür öyle ağır grip geçiriyorum ki nefes alamıyorum burnum tıkalı açılmıyor ne yapsam iyilesemedim oturup ağlayasım var artık.Hic keyif almıyorum gebeliğimin son zamanları böyle geçirmek istemiyorum sanki hiç iyilesemicek gibi hissediyorum