Bende bununla ilgili birkaç konu açmıştım burda.kamu çalışanıyım ve 3günlük rapor aldığımda bile amirim gel çalış bekleyenler var diyebilecek kadar acımasız.özelde takipliyim doktoruma durumu anlattığımda heyet raporunu devlet hastanelerinin uzun süreli verdiğini söyledi.aylık olarak 7gün halkımız var sonra maaştan kesinti oluyor.o yüzden heyet raporu aşıyorsa maaşta kesinti olmaz ama onun için çok riskli bir gebelik olmalıymış,mesela kanser vs gibi çok riskli bir hastalık varken gebe olmak gibi dedi doktor. Ama bu konu da bende çok sıkıntılıyım çünkü amirim çok anlayışsız