Fatma_gull İnofolic kulanıp etkisini gören arkadaslar var mı doktorum önerdi yeni kullanmaya basladım goruslerinizi alabilir miyim
17papatya Fatma_gull ben de geçen ay kullanmaya başladım ve hayatımda ilk defa 2 gün erken adet oldum bu ay yeniden başladım bakalım hayırlısı
gamzosgamzos Fatma_gull ayyy inan tam hatırlamıyorum canım 4 seneye yakın olacak 🤦 Rabb’im en kısa zamanda sanada nasip etsin inşaAllah 🤲
Mihribani Merhabalar ben bebek istediğim için doktora gittiğim tarihten itibaren kullanmaya başladım aralıkta gittim Mart’ta hamile olduğumu öğrendim ve gebeliğimin 3.ayına kadar kullandım doktor tavsiyesiyle .
km16 Bende hamilelikten önce 3 ay kullandım sonra hamile kaldığımı öğrenmiştim her gün aynı saatte almaya dikkat ediyordum alarm kurmuştum telefonuma :)