Merhaba arkadaşlar 5 ayında olmak üzere Ve sanırım idrar kaçırmaya başladım. Ay cok utanıyorum. Çünkü günlük Hayatımda çok titiz bir insanım Hoşuma da gitmiyor bu durum ama sanırım hamilelikte normalmiş. Hissetmiyorum da Hiç gittiğini.. sizde durumlar nedir acaba varsa böyle bir şey Ne zaman başladı bu durumunuz😞