Mom-baby3435 Adete 2 gun kalmis olmasi lazim, geçirmedim yani. Instgramdan ulasmistim 14. Gün test yap demisti yanlis hatirlamiyosam, 11 yada 12de yaptım aynısı çıktı. Kuruyunca dahada belirginlesti. Suan 22.haftaligiz çok şükür. Kan için de Biraz bekledim ki korkutmasınlar boş, kimyasal diye bosa strese girmeyim dedim o yuzden ögrendikten 1-1,5 hafta sonra gittim kan vermeye