Sonkayalar Siriiiin ederim canım Rabbim isteyen herkese nasıp etsın ama ben kürde yemıstım klomen ıctıgım ay bal tarcın çörek otu yumurtaların olgunlasmasını kolay dollenmesını saglıyor 25 m olmustu yumurtalarım benım
Hgemr Bizim de 1 yıla yakın olmadı,sebebi de yoktu. Artık insanların sürekli sorması,k.validemin imaları derken iyice stres olmuştum. Doktora gittim ya klomen ya da rahim filmi istediğimi söyledim. Tekrar hormon testi yapıldı,yumurtalıklara bakıldı,doktor yumurtalıkların durumu çok iyi ilaca gerek yok dedi ama artık çok bunaldım beklemek istemiyorum deyince klomen verdi. Takip yapıldı birkaç tane yumurtam olgunlaştı,hatta ikiz gebelik olur mu diye düşünüyordum ama ilk ay hamile kalamadım. İkinci ay da kullandım ama şehir dışına çıktığımız için yumurta takibine gidemedim,çok da üzerinde durmadım açıkçası.Ilk ay çok umutluydum olmayınca çok da beklentiye giremedim. Hattâ Ramazan' a kadar olmazsa rahim filmi çekilirim diye düşünüyordum. Aklımdan çıkarmıştım,birkaç ay düşünmeyip kendime zaman ayıracağım dedim ve eşimle konuşup beni strese sokan insanlarla fazla görüşmeme kararı da aldım ve o ay hamile olduğumu öğrendim. Klomenin muhakkak etkisi olmuştur ama stresti yenip rahatlamak en önemlisi. Stres yaparak kendime zarar vermişim onu fark ettim.Zamanı gelince oluyor zaten. Rahatlamaya çalışın ve hayırlısı için duâ edin.
Merry44 Deletedmom429 o saatlerde ilk idrarinizi yapiyorsaniz tabiki ben hergün 7 de kalktigim icin 7 de yapiyordum inanin fark ediyor
Aysesiz Hanımlar merhaba bende bu ay ilk kez klomen ve iğne kullandım kafaya takmayım diyorum ama maalesef ki forumlardan çıkamıyorum okuyorum sürekli çatlatma iğnesi yapılalı bugün 8. Günüm bel ve kasık ağrım çok 😔
Songul2610 Mrh arkadaşlar ben temmuzda erken dogumda kızımı kaybettim . Tekrar bebek istiyoruz adetlerim hep düzenlidir bu ay adet oldugmda kontrole gttim tahlillerim yapildi hersey normal cikti sadece prolaktin degerim 33 çikti biraz yüksekmis ve dostinex verdi kullandim ayrica yumurta takibine baslayacaz ddi klomen verdi folidoce verdi kullandim Cuma günü kontrole gittim solda 19.3mm 19mm 17 mm sagda 18mm yumurtam olusmus c.tsi catlatma ignesi yaptm choriomon adinda 36saat snra iliski önerdi degerlendirdik günümüzü . Ayrica bebek olursa tutunsun diye estrofem verdi . Bu durumda bu ay hamile kalirmiyim Yada catlatma ignesi kullanipta hemen hamile kaldinizmi , kac ay catlatma ignesi kullandiniz. Cevaplariniz icin simdiden cok tesekkür ederim.