Subi_ ya benim yatak odam çok küçük, bebekleri de aynı yatağa değilde ayrı yataklara yatırmayı daha mantıklı buluyorum şuan büyük beşiklerden iki tane alsam asla sığmayacakları için odama, küçük olanlara yöneldim ama fiyat konusunda haklısınız daha masraflı oluyor maalesef ama benim başka bir seçeneğim yok. Kimi zaman tek beşik alıp ikisini de yatırsam diyorum ama bilmiyorum ya kimisi hareketlenmeye başladıktan sonra birbirlerini çok uyandırıyor diyor kararsız kalıyorum bazen ben de