Sevgi3444 bende aynı durumdayım. Erkenden yıkayıp kaldırdım. Öncelikle etiketlerde genellikle 30 derece yazdığı için ben 30 derece de yıkadım. Çamaşır makinesini iyice temizledik, hem kapaklarını hem deterjan gözünü iyice yıkadık\sildik. Öncesinde 90 derece çalıştırdım sonra Kısa programda boş çalıştırdım. Beneğin kıyafetlerini 30 derece de kısa programda yıkadım. Ütülendiniz için yüksek ısı da yıkamaya gerek görmedim. Çamaşır deterjanı olarak siveno baby kullandım. Az kokulu. Gayet güzel yıkadı.