FtmnrTry Kızlar dün gün içinde bi kaç cok mınık sekılde hissettim ama bugun sabah cok mınık hıssettm bu saat oldu daha pek bı harkeet yok bu haftalarda böylemı oluyodu ıkıncı gebelıgım ama araya dört sene girincş unuttum acıkcası
FtmnrTry Çok küçük oldugu için ne kadar aktif olursa olsun 22. İçinci hafttaya kadar düzenli hissedilmez diyor internette falan ama tabi insan merak edıyor
Ciciannecik Bende 16+0 da hissettim ara ara hissediliyor bazen duraksıyor. Her duraksama döneminden sonra daha güçlü geliyor hareketleri 🌸