guzelanne01_ Ne zaman doktora gideceksiniz Tabiki öncelikle hayırlı sağlıklı olsun ama cinsiyet kalbinizden ne geçiyor İkili test yaptırdınızmı
Seraykg guzelanne01_ 9+5 deyiz. 2. Kuzum gelecek inşallah. Cinsiyeti 2. Olunca insan daha çok merak ediyor sanki. 13 e yakın ikili test yaptırmayı düşünüyorum
3kuzuAnnesiyim guzelanne01_ bende 8+ 2 yım bugun. 3 gebelıgım 2 kızım var bıde:) 10+4 te randevum var kan verıcem 2 lı test mı bılmıorum ama onun için galiba
guzelanne01_ Naznaz123 yaptıranlar için sordum 12 haftada oluyor zaten Benim haftamdakilerde yaptırmayı düşünüyormu diye fikir almak istedim
guzelanne01_ Seraykg Aynen canım kızımda hiç merak etmemiştim cinsiyetini Ama şimdi Merak ediyorum bende 🙈Doktor kontrolün ne zaman canım tekrar beni 9+4 te çağırdı doktorum
Seraykg guzelanne01_ benimde ilk bebeğim erkek yani ben ilk kontrolümde 5+3 sanarken meğerse 8+6 imiş 1 ay sonra gel dedi bende öyle düşünüyorum hem belki cinsiyet tahmin eder diye çok isterim sağlıklı hayırlı kızım olsun ama erkek hissediyorum
guzelanne01_ Seraykg Bende erkek olsun isterim önceliğim hayırlı sağlıklı tabi Ama Bende erkek olsun istiyorum ve erkek hissediyorum hayırlısı inşallah☺️
Seraykg guzelanne01_ Allahım gönlümüzden geçeni hayırlı sağlıklı şekilde nasip etsin inşallah öğrendiğimde postu bulursam yazacam size. 💕🌺