Arkadaşlar merhaba. 27+3teyim. İki haftadır falan sürekli iç çamaşırım aşırı ıslanıyor yani ilk gebelik su gelmesi nasıl bir şey bilmiyorum ama bildiğiniz su gibi artık çamaşır değiştirmekten bıktım iki gündür günlük ped kullanmaya başladım normalde zararlı diye kullanmıyordum ama artık mecbur kaldım. Günlük ped kullanmaya başlayınca farkettim gelen sıvı sarı yani sapsarı hatta. İç çamaşırım hep ceviz büyüklüğünde ıslanıyor. Bir de aralıklarla adet sancısı gibi ağrılar oluyor karnımda ilk başta gaz sancısı sandım ama değil. Hem sürekli sıvı gelince hem de aralıklarla ağrılar olunca korktum erken doğum falan mı olacak diye doktor kontrolüme daha iki hafta var lütfen yardımcı olur musunuz bunlar normal şeyler mi. Bebeğin hareketinde sıkıntı yok hatta çok fazla hareketli gece gündüz