Bilgee_yel Hadi herkes ultrason fotoğrafını paylaşsın bebişler kaç haftalık ve cinsiyet nedir onu da yazar mısınız sohbet edelim?
Bir_tirtilannesi Bilgee_yel burda 10+6 daydik şuan 11+5 olduk cinsiyeti daha bilmiyorum 🥲 ayın 16sinda randevum var o zaman öğreneceğim ama çok merak ediyorum cinsiyetini 🥰
YaseminBatrk Bir_tirtilannesi bizde bugün 11+5 oldum. Dün gittim doktor cinsiyet ile alakalı bir şey demedi doktor benimde sormak aklıma gelmedi
Bilgee_yel Serap32 happy mamın fotoğraf yükle diye bir kısmı var oraya tıklayıp istediğiniz fotoğrafı seçiyorsunuz ve kopyala diyerek mesaj kısmına yapıştırıp paylaşıyorsunuz umarım anlatabilmişimdir 🥰