Adet bitimi sonrası rahim duvarı kalınlaşır mı? Adet zamanı incelmiş ve adet bitiminde de 3mm şu an. Bu yüzden Bebek tutunmuyor. Ne zaman kalınlaşmaya başlar? Doktor şu anda bu durumun normal olduğunu söylüyor ama beklicez kalınlaşmasını dedi klomen verdi. Bu arada 3 ay önce bebeğimin kalbi durmuştu 2,5 hamileliğim kürtajla son buldu. kürtaja bağlı bir incelme mi bu acaba eğer öyleyse düzelir mi?