Kızlar bugün ciger geliştirici oldum tansiyonum da 13/8 ve 13/7 arası normalde hep düşük çıkar ne yapmam lazım bir de idrarım hep köpük köpük kendımı takıp ediyorum sürekli düşmezse akşam acile gideceğim birde idrarda proteın belirtisi mi köpük olması ve hangi testı ile idrarda proeteın kaçağına bakılır