Buse-K Geçiriyorum 25 haftalığım doktorum malesef antibiyotiğe başlattı sadece agumentin kullanılabiliyormuş yoğun boğaz iltihabı olduğu için onun dışında zencefil bal süt ıhlamur çok ağır geçiyor🥺