Kızlar şimdi sizin önerilerinize ihtiyacım var. Şöyle ki doğumum şubat ayına denk geliyor inşallah. Hastaneden çıkarken giyeceğim kıyafetim belli. Fakat ben rahatlık açısına çok önem veriyorum böyle biraz kısa da denk gelince biraz peluş takım almak istiyorum. hem evde hem hastanede de olsun giymek için bildiğiniz uygun fiyatlı yada aldığınız sayfadan memnun kaldığınız ürünleriniz var mı? Bizlere de fikir olsun ben açıkçası pek böyle boydan lohusa takımı vs giymeyi sevmiyorum. Sonradan da giyeceğim bir takım olması açısından peluş istiyorum 🥰🥰🥰