Sarelle2 Merhaba 30+2 yım bugün belim ağrıyor ara ara batma hissi geliyor Bebek hareketleri var Ama dr a gitmeli miyim bilemedim Benim gibi bu durumu yaşayan var mı?
Annekuzusu_1 Ben ama ara ara değil çok fena ahrilarim var dünden beride ayniyim kuyruk sokumundan taki boynumun altina kadar var.en cok belimde ve bobrek taraflarim agriyo