Serapca katılıyorum size. Düşüp duvara kafasını sürtüp ordan tetonoz kapan kişi tanıyorum ben. Ayrıca bunun tedaviside yok. Bebeğiniz doğduğu an da tetonoz a karşı koruması olacak ayrıca. Aşı yaptırmayıp gebelik boyunca ne ilaç kullanan insanlar var asıl o daha riskli