Zypnmlk Selam arkadaşlar yarın sabah 8de yatışım olacak rabbim izin verirse sezeryan olacağım Allah isteyen herkese sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah beni dualarınız da unutmayın olurmu bende bol bol dua edeceğim isteyen herkes için
gzl_anne12 Zypnmlk Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah kuzum 🙏🙏 bol bol kahve iç sezeryan dan sonra
Ayse2306 Zypnmlk ben de yarın sezeryan olacağım. İkimizin de çok iyi geçer inşallah süreci birbirimize dua edelim ❤️🫶🏻
Ayse2306 bluepoint hastanedeyiz hala dikişlerim ağrıyor, dün biraz dikişlerimde kanama oldu bugün tekrar kontrol edilecek🤲🏻 bebiş çok şükür şimdilik iyi gibi 👼🏻 onu kucağa alınca her sıkıntı gerçekten geçiyormuş 🥰