O haftalarda benimde kanamam olmuştu kan uyuşmazlığından olmuş benimki iğne oldum ve Progestan kullandım hep yattım dinlendim geçti şükür şimdi 25. Haftadayız ara sıra kahverengi lekelenmem geliyor mantar enfeksiyonundan dolayı oda lekelenme yapıyor mutlaka doktora danış her sebepten olabiliyor kanama teşhis konur en azından için rahatlar