sacmalamakizim poyrazin_annesi28 Ama önce çok dikkatli bakarsanız tersine bir pembe çizgi var sonra kayboldu.
poyrazin_annesi28 sacmalamakizim Başka yapın o zaman boşuna kafa karışıklığı da olmaz ben gördüğümü söyledim
sacmalamakizim busraninprofili Başka yapayım dedim oda bozuk çıktı 😢 hiç işlemedi c çizgisi de çıkmadı.
sacmalamakizim Mariam2 Diidosd kbrnrcglr Meltems53 poyrazin_annesi28 busraninprofili değer 0.1 negatif çıktı ☺️
sacmalamakizim kbrnrcglr Denedim onu da fazla mı damlattim bozuk mu bilmiyorum da işlemedi hiç kırmızı renk çizgi çıkmadı iki tarafta da.
Diidosd sacmalamakizim sonucunuz ne zaman çıkacak. E nabız dan bir bakın bence. Ve bizi de bilgilendirin🥰😍
sacmalamakizim Diidosd Doktor yarın çıkacak dedi ama bence negatif çıkacak gibi. ☺️ Buraya yazarım zaten 🙈
sacmalamakizim poyrazin_annesi28 Meltems53 busraninprofili 15 aylık bir kızım var zaten ama bu ay ilk defa geciktigim için acaba mi dedim ☺️ hayırlısı olsun Allah isteyene nasip etsin insAllah ☺️