TubaaKaya Bnm kızlık zarım bozulmadan hamile kaldım 34 haftaligim doktorum henüz bilmiyor soylicem doğumum nasıl olur acaba 🤔🤔
sudamlasi TubaaKaya doğuma engel değil canım zaten zar asıl doğumda bozuluyo ama doktoruna bildir lütfen çatı muayenesi yapar yakında
Eflinisa TubaaKaya benim arkadaşımın kızlık zarı bozulmadan hamile kaldı 4 buçuk kilo normal Doğum yaptı Doğumda yırtıldı zarı
Deletedmom434 sudamlasi bazılarının zarı esnek oluyor ya kuzum yada bazılarında hiç olmuyor sanırım öyle bir durum
TubaaKaya Ben hamile kalacağımı hiç düşünmedim bu şekilde öğrenince şok oldum yani çünkü bozulmadim 😀 ama çok şükür çok istiyordum kızlar doktor muayene yaparmi söyleyince
TubaaKaya Eflinisa maşallah işte doğumda acıyormu acaba hem kızlık zarının bozulması hem doğum ikisi birden
Minikpopo TubaaKaya doktor çatı kontrolü mutlaka yapar diye düşünüyorum bil bilgim yok tabi ama zarının bozulmadığını nerden biliyosun ki nasıl anlıyosun canım ?
TubaaKaya Eflinisa en iyisi normal doğum tabi ama bu şekilde olduğu için korkuyorum yani yapabilirmiyim diye
Tosbik TubaaKaya ahahah canın çok tatlı yani vallahi ayynı ben. Benim acı eşiğimde cok düşüktür mesela hiç gelemem bnde hamileyim 33haftalik ama gel gör ne haldeyim nasil dogurcam diye düşünüyorum gunlerdir. Bu cok zor bisey anlayablyrm sni