Üçünü de 1 hafta kullanacağım. Çok heyecanlıyım ilk defa tedaviye başladık. Bu ilaçları kullanıp da olumlu sonuç alanlar var mı acaba bana umut olun lütfen. Araştırdım genelde herkes birini kullanmış ama bana doktor üçünü de yazmış ağır gelmez inşallah. Eğer bu süreçte olanlar varsa gelsin dertleşelim. 2 senedir istiyoruz olmuyor 😓