Suheyla2 Daha da iyi olacaksın inşallah 🥰 çok geçmiş olsun. Bu zamanlarda hastalık çekilmiyor. Bende doğum yaptım soğuk algınlığı geçirdim üstüne birde CRP yüksekliği yaşadım lavaboya çıkamıyordum yanmadan o derece ama emzirdiğim için antibiyotik kullanmadım sırf anne sütü vermek için çektim o beter acıyı. Artık bol bol su, ıhlamur, ıspanak da CRP yüksekliğini düşürüyormuş derken doğal yollarla tabi ki daha uzun sürerek ilaçlar iyileşmeye oranla değerimi düşürdüm 😂 herşey onlar için napıyım.