Kızlar birsey sormak istiyorum sizlere şimdi hamile kaldigimizda doktor sağda veya solda kese gözüküyor diyorya yani bebek o tarafta yerlesmiş diye benim 2 kizim var ikiside sol tarafimdaydı ikiside kız oldu acaba diyorum sol veya sağ fark etmiyor bu herkezde degisiyor ama ornek hem sol da 1 kere kız 2. Hamilelikte yine solda ama erkek olan oldumu merak ediyorum basina gelen varmi bu durum?