Honeyby kızlar gebelik varmı bu ikinci gebeliğim ama sonuçtan anlamadım 5 gün gecikti adetim bilen varsa bilgilendirebilir mi yarın doktora gidicem zaten ama çok merak ediyorum normal mi bu değer
2prensesannesiiii Honeyby gebesiniz kese bile oluşmuş🙏🏻🥰 vajinal baksaydı görebilirdi ama 3000 üstü karından görünür
sevda24242424 Adet bittikten sonra hemen hamile kalmışsınız, galiba doktora gidin hemen değer gayet normal gözüküyor
Honeyby sevda24242424 doktora gittim canım test yaptık yarın sonucu görcek merak ettim ben o yüzden sordum
Suheyla2 Honeyby canım gebelik değerin var fakat 5haftadan önce ultrasonda gözükmez muhtemelen o yüzden görememiştir 10 gün yada iki hafta sonra net bir şekilde görünür