Hasretssmz Benim 1. Gebeliğimde olmuştu. İltihap olmuştu sonrasında. Doktora gittim iltihabını akıtıp bundan sonra batan kısma minik minik pamuklar koymamı söyledi. Her gün pamuk sıkıştıra sıkıştıra batan tırnak etten ayrıldı (acı olmuyor) sonrasında o tırnagı kestim. Sonrasında böyle bişey yaşamadım.