siyahinciii Bebeğimin kalbi durduğu için 4 Kasım’da kürtaj oldum hala daha adet olmadım ümitlenmek istemiyorum ama neden olmadığımı bilmiyorum normalde ayın 2 sinde olmam lazımdı
arirangg siyahinciii Geçmiş olsun, ben kürtajdan 32 gün sonra adet olmuştum. Adetin normalde düzenliyse bile kürtaj olduğun için düzenin bir süre şaşabilir.
duygukrd Kaç haftalıklen kürtaj oldunuz büyüklüğe göre değişiyor diyorlar ben 11+4 de oldum 35. Günde oldum
duygukrd siyahinciii olması lazımdı şimdiye kadar bi gebelik testi yapım bence adet görmeden hamile kalan çok kişi var çünkü
siyahinciii duygukrd geçen hafta yaptım hayal kırıklığına uğradım 15 gün geçmeden yapmayacağım tekrar üzülmek istemiyorum